Don't sit down 'cause I've moved your chair.

Arctic Monkeys – Don't Sit Down 'Cause I've Moved Your Chair
I ett litet litet vitt kuvert, kom en liten liten födelsedagspresent, som blev ett stort stort leende. Från världens bästa Sebastian! Födelsedagspresent i förväg, men ändå. TAKK!
(En fjärrkontrolls-utlösare till kameran för er som inte ser)
På min födelsedag ska jag nämligen starta ett projekt, "threehundredandsixtyfive days". Ta en bild varje dag hela mitt nittonde levnadsår. Mest för att jag behöver få tummen ur röven och fota alla ideer jag faktiskt har, och för att nitton är speciellt för mig, trots att det inte är det för andra. Jag fyller nitton den nittonde maj, och refrängen på min favoritlåt Special Needs av Placebo går "I'm just nineteen and suckers dream, I guess I thought you had the flavour, Just nineteen and dream obscene, with six months of for bad behaviour, remember me, special needs" (titeln på bloggen kommer faktiskt också där ifrån, "remember me through flash photography and screams, remember me, special dreams".)
Hur som helst passar denna födelsedagspresent bättre än bäst till det, eftersom jag tänker ta mestadels självporträtt. Och såhär kul kan man ha med den. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0