Cause I need freedom now. And I need to know how to live my life as it's meant to be.


6/365
Jag är så lycklig. På förmiddagen fick jag ett mail som sa att jag blivit antagen till Yrkesfotograf-programmet på Yrkeshögskolan i Göteborg. Åh så lycklig jag är. Det är mindre än två veckor kvar till studenten och jag har en framtid efteråt.


5/365
Hade en sån stark sommarkänsla hela dagen. Promenerade ner till havet efter skolan och upptäckte att ALLA var nere och badade. Typ hela Hönö. Var nära på att hoppa i med kläderna på själv. Så himla varmt.

4/365
Kort dag i skolan, så jag åkte hem och åkte till slingan (naturområde på hönö) och fotade. Min första ide fungerade inte på grund av att hela skogen var fylld med alla myggor i universum samlade, och alla jagade efter mig. Visste inte att jag smakade så gott. Efteråt var jag helt slut av allt springade och viftande, så jag orkade inte plugga fast jag borde ha gjort det. Detta projekt har dåligt inflytade på mitt skolarbete.


3/365
Gick omkring hela dagen och trodde jag skulle få värmeslag. Senare på kvällen kom åskan och skakade hela huset precis när jag fotat färdigt.
2/365
Hur varm dag som helst. Gick omkring i skogen med Frida och fotade. Ramlade in i en taggbuske och skrapade upp ben och händer. Men var glad ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0