I'm just 19 and suckers dream. I guess I thought you had the flavour. Just 19 and dream obscene. With six months off for bad behaviour.

Placebo – Special Needs
1/365

Kl 9.02 idag fullgjorde jag mitt 19e varv runt solen. 19 år den 19e maj. 
Och började dagen med att springa ner till havet i regnet för att ta min första bild på mitt 365 days projekt. 
Jag ville ha en bild som verkligen var ''jag''. Och det finns ingenstans jag känner mig mer som mig själv än vid havet. I vinden. Precis såhär. 
Jag tror inte jag laddar upp en bild varje dag här på bloggen (det blir lite mycket spam för er), utan kanske ett inlägg varje vecka eller så med den veckans bilder. Men de kommer upp (ungefär) varje dag på min deviantArt och min Flickr. Kanske inte laddar upp varje dag om jag har ont om tid, men det viktiga är att jag tar en bild varje dag. Alltså inte tar en bild från en annan dag och laddar upp bara för sakens skull. Det pajar liksom hela meningen med projektet. 
Nu måste jag göra i ordning mig. Mormor kommer snart med tårta, och sen ska jag ut på krogen och dansa rumpan av mig med mina kära vänner. (minus mina två bästa vänner som envisas med att bo långt bort.)


Kommentarer
Postat av: Kathy

Beautiful pictures and great blog. You have a great style and you're great doing self-portraits :) Btw. I Found you through flickr. ;)



http://bellezzos.blogspot.com/

2012-05-26 @ 16:39:11
URL: http://bellezzos.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0