I'd perish without you


(Texten till höger i bild är bitar ur låttexter.)

Detta har jag pysslat med i förmiddags.
En liten tribut till de bästa som finns. Mina hjältar. Mina livräddare sedan 5 år tillbaka.
Coldplay.
Jag skulle inte överleva utan dem.
Ska se dom i sommar på WTAI-festivalen. Jag ryser bara jag tänker på det. Och på fredag släpper de en ny låt. Jag är som ett litet barn som räknar ner till julafton.
Kalla mig tönt eller hopplöst fan om du vill, men det är något helt otroligt när man hittar musik som beskriver precis hur man känner, och hittar ord till känslor man inte kunde hitta ord till själv, som får en att känna musiken i hela kroppen, och räddar en när man faller och får en att aldrig ge upp.
Som om Coldplay känner mig utan och innan utan att ens veta vem jag är.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0