2 år senare

"Den där pojken jag aldrig kände
Som gick på gator jag aldrig såg
Och tänkte tankar jag aldrig tänkte
Under ett tunt och flygigt hår
Och alla känslor slog och sprängde
Hela vardagen full med hål
I en tid då inget hände
I en stad som alltid sov
Men älsklig vi var alla en gång små
Ja, vi var alla en gång små
Ja, vi var alla en gång små"
Mannen i den vita hatten (16 år senare) - Kent
Två år senare.
Du förändrade mig.
Idag insåg jag hur mycket.
Och idag lät jag allt försvinna. På riktigt denna gången.
På samma bänk utanför centralstationen
"Den där pojken jag aldrig kände
Som gick på gator jag aldrig såg
Och tänkte tankar jag aldrig tänkte
Under ett tunt och flygigt hår
Och alla känslor slog och sprängde
Hela vardagen full med hål
I en tid då inget hände
I en stad som alltid sov
Men älsklig vi var alla en gång små
Ja, vi var alla en gång små
Ja, vi var alla en gång små"
Mannen i den vita hatten (16 år senare) - Kent
-
Två år senare.
Du förändrade mig.
Idag insåg jag hur mycket.
Och idag lät jag allt försvinna. På riktigt denna gången.
På samma bänk utanför centralstationen.
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0