I hope you step on a lego. You horrid creature.

Farväl projektarbete. Faktiskt! Trodde aldrig det skulle ske. En sistaårselevs värsta mardröm är över. Men när hela klassen satt där idag och hjälpte varandra, bara timmar innan projektets deadline, kände jag att jag faktiskt längtar till studenten ändå. Jag har haft 3 otroliga år på Mimers Hus som vänt upp och ner på mitt liv, med en klass jag älskar. Men jag känner att jag är färdig med gymnasiet ändå. Inte bara att gymnasieåren är färdiga med mig, utan att jag också är färdig med dem.
"Hur långt man än har kommit, är det alltid längre kvar." -J.Berg.
Nu ska jag försöka fota mer när det inte är så mycket plugg kvar.

PS. Kent – Jag är inte rädd för mörkret. <-Bästast. DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0