2012

Sa adjö till 2011 tillsammans med Linnea, Stig och Elin. Vi körde in till göteborg och vandrade upp på Ramberget för att se på Göteborgspostens storslagna fyrverkerier, för att upptäcka att det var för mycket dimma för att se nåt. Men vi fick en promenad och en fin utsikt över göteborg.
Sedan körde vi hem till Linnea och lagade tjusig nyårsmiddag medans Linneas katt Alfons hoppade in och ut ut fönstret.
En liten bit av kära Stig (Marcus) och min kära Linnea.
Jag och Elin.
Vi spelade Alias och Galenpanna och väntade på att klockan skulle bli midnatt.
Sedan när den närmade sig tolv sprang vi upp på Hönös vattentorn, som vi brukar göra varje år, där man kan se fyrverkerier ända inifrån Göteborg. Dimman hade lättat, så denna gången fick vi faktiskt se allt. Det var fint. Men så kallt att jag inte hade känsel nog i fingrarna för att ta fram kameran.
Nu är 2011 slut, och jag måste säga att det var ett av de bästa åren jag haft.
Gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad myyyyysigt

gillar det gamla köket! ( :

2012-01-08 @ 01:21:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0