They made a statue of us, and put it on a mountain top. They made a statue of us, our noses have begun to rust.

Us - Regina Spektor

Imorgon lyfter ett flyg mot London från Säve flygplats. Där sitter jag och några från min Engelska C -klass. Jag, Daniel, Julia, Evelina, Alexandra och en till tjej, + vår lärare. Där ska vi springa omkring tills fredag. Åka röda turistbussar, besöka BBC, ta en titt på Shakespeares "the Globe", gå vilse på Camdens Market, och spendera en dag i ett Sixth Form College där vi ska hålla tal för en klass om Sveriges kultur. Det pirrar i magen både över hur kul vi ska ha, och över det där talet.
Kameran med alla tillbehör tar upp 70% av väskan, så bilder blir det allt. 
Jag har en känsla av att detta kommer bli en oförglömlig resa.


Kommentarer
Postat av: Marcus ;3

Åk till ministry of sound!:D

2012-03-20 @ 10:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0